Apr 21, 2010

I just want you to know who i am


 
(1)Tossa on mun hm:ltä tilaamani liila bikinin yläosa, tossa kuvassa ei välity, mutta se on jotenki ylellisen näköne, varsinkin mun mustien korkea vyötäröisten rusettipöksyjen kanssa. (2)Toi cookie dough ben & jerry on hyvää, ne taikina klimbit on ihania. (3)Noi on ihanat noi primarkin chanel-tyyliset ballerinat, ton tapasia on tosin kanssa seppälässä. (4) Paita vila, laukku primark, kukkarannekoru accessoritze (5) Tosta Chiquitasta hyvitettiin hinta tilille, joku kampanja.                                                                                                           

Nyt ostoslistalla:
  • sininen kauluspaita, täysinistuva tai miesmalli               
  • valkonenkauluspaita, istuva                                        
  • punanen kellomallinen trenssitakki                              
  •  mustat matalakorkoset korkkarit                               
  •   kultasia isoja koruja ja sormuksia                             
  •   punaset sukkahousut (mulla on jo punaset legginssit) 
  • En yleensäkäytä kauluspaitoja, ei mulla niitä ole, mutta nyt ne on alkanu kiehtoa, en tiiä tuunko sit ostamaan, nyt mmen syömään kanaa ja kattoo pakoo. tekis kyl mieli kattoo täyttäreitä (ostin 3 ekaa tuottaria, mut pikkusisko, jonka kanssa mä katon sitä alusta lukee kokeisiin, nyyh...

No comments: